Pre stiahnutie nôt sa prosím prihláste.

Odpovede na najčastejšie otázky


Je registrácia bezplatná?

Áno, registrácia je bezplatná.

Prečo musím zadávať pri registrácii údaje ako adresa a meno?

Údaje slúžia pre prípadnú fakturáciu - vytvorenie daňového dokladu po vykonaní úhrady za navýšenie kreditu.

Ako sa portál stará o bezpečnosť komunikácie?

Na stánke využívame šifrovanú komunikáciu (https) - SSL certifikát zabezpečuje, že komunikácia medzi stránkou a návštevníkom je bezpečná. SSL certifikát je šifrovací kľúč, ktorým sú chránené dáta proti zneužitiu tretími osobami. Táto funkcia zaisťuje, že medzi počítačom používateľa a serverom nemôže dôjsť k neoprávnenému zachyteniu či pozmeneniu prenášaných dát (napríklad prihlasovacie mená a heslá a ďalšie dôverné informácie). Naviac stránka získa na dôveryhodnosti vďaka jednoznačnej identifikácii prevádzkovateľa.

Čo ak zabudnem heslo k môjmu účtu?

V prípade, že ste zabudli heslo, kliknite na možnosť "Prihlásiť -> Zabudnuté heslo", vyplňte registračný email a kliknutím na možnosť "Odoslať nové heslo" sa k Vášmu účtu vygeneruje nové heslo a odošle sa na Váš registračný email.

Ako si navýšim kredit?

Kredit si môžete navýšiť napríklad aj kliknutím na tlačidlo "Navýšiť kredit" v pravom používateľskom menu. Používateľské menu sa Vám zobrazí po prihlásení. Kliknutím na tlačidlo sa Vám zobrazia aktuálne možnosti spôsobu platby.

Ako prebieha realizícia platby? Akým spôsobom je zabezpečená?

Po zvolení spôsobu platby a definovaní výšky navýšenia budete presmerovaný do platobnej brány banky, ktorá celú realizáciu platby zastrešuje. Platobné údaje, ktoré zadávate napr. pri platbe kartou (číslo karty a pod.) sa na našej stránke neukladajú a ani ich nemáme k dispozícii. Celú realizáciu platby zastrešuje banka (v prípade TatraPay a CardPay sa jedná o Tatrabanku, v prípade SporoPay sa jedná o Slovenskú Sporiteľňu a pod.).

Za aký čas po úhrade mi bude kredit navýšený?

Kredit sa Vám navýši automaticky po vykonaní transakcie a následnom návrate z platobnej brány na našu stránky. Výnimkou je len spôsob platby bankovým prevodom, kedy nám zašlete peniaze na účet. Vtedy musíme kredit navýšiť manuálne po prijatí Vašej platby na náš účet (medzibankový prevod samozrejme niečo trvá ;). O navýšení Vás v tomto prípade samozrejme budeme informovať mailom, v ktorom Vám zašleme aj faktúru - daňový doklad.

Ak si chcem stiahnuť noty, budem ich mať k dispozícii aj neskôr?

Akonáhle si noty stiahnete/vytlačíte, ich interaktívnu verziu máte k dispozícii v prehľade Vašich zakúpených nôt, ku ktorým sa viete kedykoľvek bezplatne dostať (kliknutím na možnosť "Moje noty" v používateľskom menu). Ak chcete noty opäť tlačiť alebo stiahnuť vo formáte PDF, musíte si noty opäť zakúpiť - platí sa za každé tlačenie/stiahnutie zvolených nôt.

Čo sú to interaktívne noty?

Všetko o interaktívnych notách nájdete na tomto odkaze.

Ako dlho mi ostane zostatkový(nespotrebovaný) kredit na účte?

Pokiaľ si kredit navýšite, máte ho k dispozícii pokiaľ ho nevyčerpáte - tzn. kredit nikdy nenulujeme.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Pokiaľ ste na tejto stránke nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať na tomto odkaze.